SEAL - management arhive electronice

SEAL - Sistem integrat de management al arhivelor electronice
Secure Electronic Archive Library

SEAL -  brand propriu Profiway - Secure Electronic Archive Library
SEAL este o solutie completa pentru managementul arhivelor electronice si fizice, care se integreaza cu solutia de captura a datelor si documentelor StarCapture (ambele sunt solutii proprietare Star Storage). Include caracteristici de referinta pentru piata romaneasca si poate fi personalizat in functie de specificatiile clientului privind cautarea si accesul la documente pe baza metadatelor asociate. 
In arhiva poate fi stocat orice tip de fisier, de la un simplu fisier PDF pana la seturi mari de date, fisiere audio, video etc.    
  
Poate fi oferit in variantele:
As a service - intr-un serviciu de tip cloud, permitand acces utilizatorilor prin internet si VPN;
On premise - cand este folosita infrastructura proprie a clientului, cu posibilitatea de a avea una sau mai multe arhive electronice.
 

O descriere mai amanuntita a acestui produs, in pagina SEAL - Sistem integrat de management arhive electronice


Beneficii:  
     
     -  Respectarea cerintelor de arhivare a documentelor conform legilor in vigoare si a normelor speciale emise de terte organisme de reglementare;
     -  Costuri finale mai mici decat arhivarea pe hartie;
     -  Cresterea securitatii datelor din documente prin reglementarea accesului;
     -  Auditarea tuturor accesarilor de documente;
     -  Eliminarea posibilitatii de deteriorare;
     -  Posibilitatea restaurarii arhivei originale in caz de dezastru;
     -  Acces web securizat la arhiva;
     -  Regasirea si accesarea rapida a documentelor.

 

Tipurile de documente care pot fi gestionate utilizand SEAL: 
     -  Orice tip de document din nomenclatorul arhivistic al organizatiei;
     -  Documente existente transpuse in format electronic prin proceduri de conversie: contracte, documentatie tehnica etc.;
     -  Documente emise si transmise in format electronic: facturi, extrase, notificari, somatii, e-mailuri etc.;
     -  Documente generate si transmise de diverse sisteme informatice: loguri audit, baze de date, tranzactii EDI, tranzactii SEPA.


Acest site utilizează cookie-uri pentru a urmări comportamentul dvs. și pentru a vă îmbunătăți experiența pe site.

Puteți șterge cookie-urile salvate pe dispozitivul dvs. din setările avansate ale browserului utilizat.      Detalii despre cookies

Fără cookies Doar cookies funcționale Accept cookies