SEAL Arhivare electronica in cloud sau la sediu

SEAL – Variante de implementare
On Premise vs. As a service .

O comparatie a cheltuielilor in cele doua cazuri este edificatoare.  
Sa facem precizarea ca in categoria CAPEX  - Capital Expenditure -  intra toate investitiile pe care le face o firma, fie ca e vorba de utilaje sau masini noi, sau implementarea unui sistem software, care datorita naturii lor se capitalizeaza si se amortizeaza pe durata de folosinta a investitiei.  OPEX – Operational expenditure insumeaza toate acele cheltuieli facute de compnie pentru activitatea de zi cu zi.

SEAL varianta On premise

A. Varianta On premise - Instalare la sediul propriu, Business Edition

Investitie initiala , CAPEX:
-  Investitie Echipamente hardware (servere, statii de lucru, stocare etc.)
-  Investitie Licente software necesare (baze de date, Sistema de operare etc.)
-  Investitie Licente SEAL Business Edition
-  Investitie Servicii de implementare sistem
Cheltuieli operationale, OPEX:
-  Cheltuieli Mentenanta  anuala software pentru sistem.

SEAL varianta As a service

B. Varianta As a service - Instalare in Centru de Date, Business / Compliance Edition
* StarVault Data Center,  centrul de date de ultima generatie al Star Storage - firma proprietara a aplicatiilor StarCapture si SEAL, lider in solutii pentru protectie si management al informatiilor in Romania. Servicii externalizate de output documente, arhivare electronica si managemente arhive, cloud si data center, GIS – partener traditional al Profiway.

 Investitie initiala , CAPEX  =  0 Lei
Cheltuieli operationale, OPEX  :
-  Cheltuieli Mentenanta  anuala software pentru sistem =  0 Lei
-  Cheltuieli doar cu serviciu de acces la sistem (lunar, pentru n utilizatori) 

Caracteristici:
  • Accesul utilizatorilor se realizeaza prin Internet si VPN
  • Integrarea acestui serviciu cu alte aplicatii de business (Document Management, RP sau CRM), informatia inclusa initial in documente in format hartie este imediat disponibila catre toti utilizatorii
  • Construirea unei arhive electronice de documente, prin conversia rapida a arhivei de documente fizice in format electronic
  • Solutia este, in plus, o platforma deschisa care permite exportul continutului in orice alt sistem folosind formate precum XLS sau CMIS
  • Prelucrarea auatomata a datelor din formulare. Serviciile permit definirea formularelor, scanarea, procesarea imaginilor, recunoasterea optica a caracterelor tiparite, a scrisului de mana, a codurilor de bare si a bifelor de tip Check Box. Ulterior, prin mecanisme eficiente, datele recunoscute sunt verificate, validate si exportate automat in diverse aplicatii care utilizeaza baze de date.
  • Preluarea datelor din documente de identitate.
  • Preluarea datelor din facturi si documente insotitoare.


Sintetizand, varianta As a service are o serie de avantaje foarte clare:
  • Conservare Capital - Minimizeaza investitia initiala!
  • Reducere Costuri - Costuri fixe, predictibile
Se reduc la 0 costurile initiale asociate cu: achizitionarea de licente software, echipamente IT, implementare si instruirea administratorilor. Toate costurile asociate cu utilizarea si gestionarea solutiei sunt combinate intr-un simplu abonament lunar, facilitand astfel gestionarea fluxului financiar.
  • Agilitate – Servicii livrate rapid si la nivelul de calitate contractat
Angajatii au acces in maxim o saptamana la functionalitatile necesare arhivarii electronice pe termen lung, fara timpi prelungiti de asteptare aferenti unei implementari clasice
  • Siguranta - Continuitatea operatiunilor / furnizarii serviciilor
Se reducecompexitatea procesului de gestionare si mentenanta pentru echipamentele hardware si pentru aplicatii. Scade presiunea pe resursele specializate IT, in general subdimensionate. Datele / Aplicatiile sunt in general replicate in a doua locatie de rezerva. Se transfera responsabilitatea catre furnizorul de servicii.
  •  Control asupra investitiei - Platesti Rezultate
Aveti controlul total pe intreaga durata a proiectului -se platesc doar rezultatele. Nivelul serviciilor este asigurat printr-un SLA (Service Level Agreement).

Pentru detalii suplimetare consultati SEAL Data Sheeet sau contactati unul dintre colegii nostri, la telefon 021 242 1346.
Solicitati aici Oferta SEAL ! 

 

Acest site utilizează cookie-uri pentru a urmări comportamentul dvs. și pentru a vă îmbunătăți experiența pe site.

Puteți șterge cookie-urile salvate pe dispozitivul dvs. din setările avansate ale browserului utilizat.      Detalii despre cookies

Fără cookies Doar cookies funcționale Accept cookies