SEAL Business Edition vs Compliance Edition

Business Edition vs. Compliance Edition
SEAL – Variante de implementare

 

Componente Business Edition 

•  Star Capture Desktop: aplicatie performanta de scanare, indexare locala a documentelor si export automat in arhiva
•  SEAL Uploader: Tool de upload documente în arhiva
•  SEAL
        SEAL Admin Application - Aplicatie web utilizata de administrator pentru navigare, cautare, generarea rapoartelor din arhiva electronica
        SEAL Client Application - Aplicatie webutilizata de angajatii autorizati pentru navigare si cautare in arhiva electronica

Configuratia este suficienta pentru cazurile simple de utilizare (arhivare dosare de personal sau de client, arhivare documente interne, arhivare mesaje tranzactionale bancare), iar  fluxul de lucru in varianta Business  de cloud (As a service) este ca in figura: 

Precizari:
-          Rolurile de administrare sunt separate, deci  nu sunt afectate politicile de acces la date, administratorul din Data Center nu are acces la datele confidentiale ale firmei. Vezi spre edificare Caracteristici in pagina SEAL Arhivare electronica in cloud sau la sediu.
-          Pentru varianta On premise, apar costuri suplimentare vezi pagina de comparatie SEAL On premise versus In Cloud.

 

Componente Compliance Edition 

•  SEAL Uploader: Tool de upload documente in arhiva
•  SEAL
        SEAL Admin Application - Aplicatie web utilizata de administrator pentru navigare, cautare, generarea rapoartelor din arhiva electronica
        SEAL Client Application - Aplicatie webutilizata de angajatii autorizati pentru navigare si cautare in arhiva electronica
•  Hitachi Content Platform:  Continutul este stocat in HCP, iar metadatele intr-o baza de date Microsoft SQL Server sauOracle DB
•  Star Sign: tool de semnare a documentelor
-   Orice fisier in PKCS7 (Public Key Chriptographic Standard)
-       PDF/A in PDF/A semnat
•  Optional, Star Capture Desktop: aplicatie performanta de scanare, indexare locala a documentelor si export automat pe statia locala, pentru pregatire upload documente.

Modulul Compliance include toate procedurile necesare pentru a aduce valoarea documentelor electronice cat nai aproape de cea a documentelor traditionale pe suport de hartie.  Rolurile de administrare sunt separate, toate operatiile sunt auditate si controlate. Procesele de retentie sunt riguros definite pentru fiecare tip de document iar caracteristicile pentru semnatura digitala cu certificate autorizate sunt disponibile in orice moment.

Separarea responsabilitatilor este un principiu de baza in gestionarea unei arhive, prin urmare sistemul suporta documente indiferent de formatul acestora (PDF sau PKCS #7) cu semnatura dubla (o semnatura a creatorului documentului si a doua a administratorului direct).

Varianta Compliance  (exemplul  – de mare complexitate, ilustreaza interconectarea fluxurilor de documente si date, utilizarea semnaturilor digitale – este preluat din solutia Star Storage de productie si distribuire documente personalizate).

Va stam la dispozitie cu studii de caz, simulari de pret s.a. Va rugam sa apelati la serviciile consultantilor Profiway, 021 242 1346.
Solicitati aici
 Oferta SEAL !

 

Acest site utilizează cookie-uri pentru a urmări comportamentul dvs. și pentru a vă îmbunătăți experiența pe site.

Puteți șterge cookie-urile salvate pe dispozitivul dvs. din setările avansate ale browserului utilizat.      Detalii despre cookies

Fără cookies Doar cookies funcționale Accept cookies